Traktorji

Vega DS 1

Da je neki veliki načrt lahko vspešen mora predvidevati največje število možnih rešitev, tako smo za izvedbe Vega predvidevali 5 različnih vrst traktorjev, vsako izmed njih različne potrebe za katere nas naši kupci dnevno spodbujajo, da jim ugodimo.

Vega Dualsteer je izvedba, ki združuje osnovne značilnosti togih traktorjev s tistimi na krmilna kolesa: sad je izdelek, ki zagotavlja največji možni učinek in okretnost v vsaki uporabi.

Dvojni način krmiljenja Dualsteer&reg je izključna pravica izdelave FERRARI VEGA in zagotavlja edinstvene učinke, ki se lahko dobijo na istovrstnih traktorjih: omogočajo namreč kotni zavoj do 70%, z omejenim krmilnim radijem v manj kot dveh metrih in omogočajo Volcanom, da se lahko premikajo v zelo omejenih prostorih.

Način Dualsteer&reg nadalje izboljšuje skladnost stroja in njegovo stojnost, da je sposoben doseči odlične uspehe tudi na podočjih. Končno zagotavlja velike učinke tudi pri opravilih vzdrževanja zelenic poleg običajne uporabe v specializiranih panogah.

 Vega AR 2

Na razpolago je troje motorjev VM za izvedbe Vega, ki so namenjeni izrabi moči vsake kaplje goriva.

-Motor VM D753 IE3, diesel Turbo na 3 vrstne valje 2,2. litrov. S pomočjo naprave Intercooler razvije 70 konjskih sil ob 2300 obratih/min.

-Motor VN D754 TE3, diesel Turbo na 4 vrstne valje 3. litrov. Razvije 79 konjskih moči ob 2300 obratih/min.

-Motor VN D754 IE3, diesel Turbo na 4 vrstne valje. S pomoćjo naprave Intercooler razvije 91 konjskih sil ob 2300 obratih/min.

Za tovrstne motorje je VM razvila novi EGR System, ki se nahaja v notranjosti motorja. Sistem predvideva ponovno uporabo izpušnih plinov ki se, ustrezno pomešani, vrnejo v zgorevalni prostor in tako občutno zmanjšajo izpust dušikovega oksida (NOx) in porabo goriva.

 

Značilnosti motorjaVEGA 75 DS
VEGA 85 DS
VEGA 95 DS
ProizvajalecVMVMVM
IzvedbaD753 IE3D754 TE3D754 IE3
Število Valjev344
Prostornina223029702970
VsesavanjeTurbo IntercoolerTurboTurbo Intercooler
Stopnja izpuhovTier 3Tier 3Tier 3
Moč (KW/CV)51,4 / 7058 / 7967 / 91
Nazivno število obratov (obrati/min)230023002300
Največji vlečni navor (Nm/vrt. min)265 / 1200274 / 1800420 / 1000
Hlajenjena vodona vodona vodo

 

Izbira, da se uporablja vrtilna hitrost največ 2300 obratov/min. je padla zato, da se omeji uporabo goriva, hrupa in tresljajev, vse v drobro varčevanja in udobnosti. Moči se namreč ne spremennijo: vsi motorji dosežejo največji navor med 1000 in 1800 obrtati/min.

Tehnični podatki se podajajo le kot pojasnila in se lahko spremenijo brez vsakega obvestila.

BCS VITHAR AR C

TEKOČI MEHANSKI MENJALNIK

Nič bi ne pomenili učinki motorja, če bi jih ne bogatili izvrstni prenosi. Novi menjalniki Sincro na 32 brzin z usklajenim preusmerjevalnikom ponujajo vrhunsko učinkovitost in izboljšujejo udobnost in vodenje strojev. Zasnovani brez prekrivanja brzin v štirih razponih omogočajo, da se dobi vedno pravo prestavno razmerje za vsako opravilo.

 

4WD Z IZKLOPOM SKLOPKE

Pogonu na vsa štiri kolesa se da izklopiti prednjega z elektrohidravličnim krmiljenjem. To omogoča razumno premikanje tako na strmih pobočjih kot na neurejenih površinah in omogoča najhitrejše premikanje po cesti.

 

NAJBOLJŠI PRENOS

Novi prenosi Vega izgotovljeni “celovito” v enem litju železa, so opremljeni z ogrodjem OS-Frame, ki s samo eno prenosno osjo in enim samim središčnim zglobom zagotavljajo največji mehanski učinek.

Zglob, ki je postavljen v središče stroja, omogoča prednji premi 15% nihanje v razmerju z zadnjim delom in uravnoveša stojnost stroja na strmih pobočjih.

 

PRENOSNA SKLOPKA Z PRO ACT-SYSTEMOM

Prenosna klopka LONG-LIFE z večdelnimi ploščami v oljni kopeli s hidravličnim krmiljenjem ne utruja in je postopna, njene odlike zagotavlja PRO-ACT System, sistem, ki omogoča vozniku, da ga upravlja postopoma potom paralelogramnega stopala z obnovitvijo razmika.

 

ZAVORE VEDNO UČINKOVITE IN ŠE VEČ

Štiri zavore z večdelnimi ploščami v oljni kopeli s hidrostatičnim krmiljenjem zagotavljajo odlično oprijemanje tal, da se lahko zavira v popolni varnosti. Hidrostatično krmiljenje izvaja razdeljevanje zaviranja dostavljajoč istočasno enak pritisk na vsa 4 kolesa ko se je pritisnilo na stopalo.

Na željo se lahko Vega opremi s prvovrstno stojno neodvisno zavoro BRAKE-OFF, ki se samodejno vklopi z ugasnjenim motorjem. Ko je stroj v teku se ga krmili s ročnim stikalom na armaturni plošči.

 

Vega AR 4

Voznikovo okolje za krmiljenje Vega je najlboljše v tej zvrsti: združuje skladnje, uporabnost in varnost na povsem izvoren način. Krmilni prostor s ploščadjo postavljeno na Silent-Bock zagotavlja največje udobje.

Krmilni prostor je bil izveden po meri voznika z vsemi krmilnimi vzvodi v dosegu rok in postavljenimi tako, da se jih lahko deleže nagonsko.

Pripravna armaturna plošča, opremljena z analognimi (skladnimi) in digitalnimi (računalniškimi) nadzornimi napravami zagotavlja popolen nadzor nad stanjem stroja. Vse vrste isodiametričnih izvedb Vega imajo obrnljivo krmilo: v par sekundah se krmiljenje (sedež-krmilo-armaturna plošča in stopala) obrne na preprost in varen način.

Udobne kabine Vega imajo vzmetenje neodvisno od ogrodja traktorja kot jamstvo, da je v njih prijetno in življensko. Na razpolago so v izvedbah Lusso (razkošen) in Confort (udoben), ta zadnja s klimatsko napravo, ki ima preprosto dosegljive in zamenljive čistilnike na prah, brez uporabe orodij.

Vega AR 5

Pri traktorju s posebnimi vrlinami je učinek hidravlične napeljave bistevenga pomena.

Napeljava pri Vega je na dvojni tokokrog z neodvisnimi črpalkami in izmenjevalnikom toplote.

-prva črpalka, z nosilnostjo 31 lt/min. je namenjena hidravličnemu krmiljenju

-druga z nosilnostjo 31 lt/min. (na željo 49 lt/min.) je namenjena hidravličnemu dvigalu in razdelilnikom s pritiskom delovanja na 180 bar.

Predvideno je 8 hidravličnih vtičnic, ki so postavljene na zadnjo stran traktorja in omogočajo uporabo priključkov velikih hidravličnih potreb, ki se uporabljajo predvsem v obdelovanju po sadnih vrstah.

Za naše najzahtevnejše kupce smo namestili Joy-Stick na elektronsko krmiljenje, ki ne krmili samo hidravlične napeljave (9 prednjih razdelilcev in 5 zadnjih) temveč tudi hidravlična dvigala.

Zadnja hidravlična dvigala so močna in imajo večnamenske priklope, pripravne, da se dobro prilagajajo vsem priključkom, ki so na razpolago v prodaji. S podporo hidravlične napeljave so na željo lahko opremljeni s pomočjo kontrolirane obremenitve in položaja.

Poleg zadnjega hidravličnega dvigala, se na Vega lahko namesti prednje hidravlično dvigalo, neobhodno potrebno pri kombinirani uporabi.

BCS VOLCAN SDT DS F

Razpredelnica mer in tež- VEGA DS z lokom in zaščitami

A
BCDE
min/max
F
min/max
G
min/max
H
min/max
TEŽA z lokomTEŽA s kabino
VEGA 75 DS1030149556330882102
2202
1121
1221
237
337
1291
1974
21502350
VEGA 85 DS1142149556332002102
2202
1121
1221
237
337
1291
1974
21502350
VEGA 95 DS1142149556332002102
2202
1121
1221
237
337
1291
1974
21502350

 

 

Povpraševanje

Pošljite povpraševanje in z veseljem se vam posvetimo in skupaj bomo našli rešitev za vaše želje.


Dovoljujem uporabo zgoraj navedenih podatkov v obrazcu, za namene pisnega in e-obveščana o naši ponudbi. Podjetje Terpin S.r.l. se zavezuje, da bo odgovorno ravnalo s podatki in jih ne bo posredovalo nikomur.

V skladu s 73.člen ZVOP-1 vas obveščamo o pravicah: »Posameznik lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način zahteva, da upravljalec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja. Upravljalec osebnih podatkov je dolžan v 15 dneh ustrezno preprečiti uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja ter o tem pisno obvestiti posameznika, ki je to zahteval.«

Fotogalerija