Traktorji
SDT so izvedba s kratkim tekom z različnimi traktorskimi kolesi. Vega: združuje osnovne lastnosti običajnih in isodiametričnih traktorjev tako, da se je ustvarilo izredno zložene stroje z zelo ozkim radijem, s tako višino od tal, da se lahko uporabljajo pri obdelovanju v vrstnih nasadih. Vega SDT v izvedbi Dualster omogoča nameč nad 70 odstoten radij; poleg vrhunske okretnosti in preprostosti vodenja, se vrline te izvedbe odlikujejo ob uporabah na prečnih pobočjih, kar jih istoveti s goseničarji. Znižani položaj voznika in izvirna izdelava kabin odlikujejo te stroje, da so edinstveni na trgu. Izvedba kabine Compact, visoka samo 169 cm, je nenadomestljiva pri obdelovanju pod krošnjami. Je edina homologirana ozka kabina brez varnostnega loka, ki kaže na odličnost izdelka in učinkovitost dela strokovnjakov FERRARI.
Na razpolago je troje motorjev VM za izvedbe Vega SDT, ki so namenjeni izrabi moči vsake kaplje goriva.
-Motor VM D753 IE3, diesel Turbo na 3 vrstne valje 2,2. litrov. S pomočjo naprave Intercooler razvije 70 konjskih sil ob 2300 obratih/min.
-Motor VN D754 TE3, diesel Turbo na 4 vrstne valje 3. litrov. Razvije 79 konjskih moči ob 2300 obratih/min.
-Motor VN D754 IE3, diesel Turbo na 4 vrstne valje. S pomočjo naprave Intercooler razvije 91 konjskih sil ob 2300 obratih/min.
Za tovrstne motorje je VM razvila novi EGR System, ki se nahaja v notranjosti motorja. Sistem predvideva ponovno uporabo izpušnih plinov ki se, ustrezno pomešani, vrnejo v zgorevalni prostor in tako občutno zmanjšajo izpust dušikovega oksida (NOx) in porabo goriva.
Značilnosti motorja | VEGA 75 SDT | VEGA 85 SDT | VEGA 95 SDT |
Proizvajalec | VM | VM | VM |
Izvedba | D753 IE3 | D754 TE3 | D754 IE3 |
Število Valjev | 3 | 4 | 4 |
Prostornina | 2230 | 2970 | 2970 |
Vsesavanje | Turbo Intercooler | Turbo | Turbo Intercooler |
Stopnja izpuhov | Tier 3 | Tier 3 | Tier 3 |
Moč (KW/CV) | 51,4 / 70 | 58 / 79 | 67 / 91 |
Nazivno število obratov (obrati/min) | 2300 | 2300 | 2300 |
Največji vlečni navor (Nm/vrt. min) | 265 / 1200 | 274 / 1800 | 420 / 1000 |
Hlajenje | na vodo | na vodo | na vodo |
Izbira, da se uporablja vrtilna hitrost največ 2300 obratov/min. je padla zato, da se omeji uporabo goriva, hrupa in tresljajev, vse v drobro varčevanja in udobnosti. Moči se namreč ne spremennijo: vsi motorji dosežejo največji navor med 1000 in 1800 obrtati/min.
Tehnični podatki se podajajo le kot pojasnila in se lahko spremenijo brez vsakega obvestila.
TEKOČI MEHANSKI MENJALNIK
Nič bi ne pomenili učinki motorja, če bi jih ne bogatili izvrstni prenosi. Novi menjalniki Sincro na 32 brzin z usklajenim preusmerjevalnikom ponujajo vrhunsko učinkovitost in izboljšujejo udobnost in vodenje strojev. Zasnovani brez prekrivanja brzin v štirih razponih omogočajo, da se dobi vedno pravo prestavno razmerje za vsako opravilo.
4WD Z IZKLOPOM SKLOPKE
Pogonu na vsa štiri kolesa se da izklopiti prednjega z elektrohidravličnim krmiljenjem. To omogoča razumno premikanje tako na strmih pobočjih kot na neurejenih površinah in omogoča najhitrejše premikanje po cesti.
NAJBOLJŠI PRENOS
Novi prenosi Vega SDT izgotovljeni “celovito” v enem litju železa, so opremljeni z ogrodjem OS-Frame, ki s samo eno prenosno osjo in enim samim središčnim zglobom zagotavljajo največji mehanski učinek.
Zglob, ki je postavljen v središče stroja, omogoča prednji premi 15% nihanje v razmerju z zadnjim delom in uravnoveša stojnost stroja na strmih pobočjih.
PRENOSNA SKLOPKA Z PRO ACT-SYSTEMOM
Prenosna klopka LONG-LIFE z večdelnimi ploščami v oljni kopeli s hidravličnim krmiljenjem ne utruja in je postopna, njene odlike zagotavlja PRO-ACT System, sistem, ki omogoča vozniku, da ga upravlja postopoma potom paralelogramnega stopala z obnovitvijo razmika.
ZAVORE VEDNO UČINKOVITE IN ŠE VEČ
Štiri zavore z večdelnimi ploščami v oljni kopeli s hidrostatičnim krmiljenjem zagotavljajo odlično oprijemanje tal, da se lahko zavira v popolni varnosti. Hidrostatično krmiljenje izvaja razdeljevanje zaviranja dostavljajoč istočasno enak pritisk na vsa 4 kolesa ko se je pritisnilo na stopalo.
Na željo se lahko Vega SDT opremi s prvovrstno stojno neodvisno zavoro BRAKE-OFF, ki se samodejno vklopi z ugasnjenim motorjem. Ko je stroj v teku se ga krmili s ročnim stikalom na armaturni plošči.
Ko smo načrtovali kabine za Vega SDT, smo se odločili, da usmerimo naše napore v dosego odličnosti, kakršne ni še nihče dosegel: končni izdelek so kabine načrtovane in izdelane z največjo skrbjo, ki zagotavljajo največje udobje in notranje prijetno počutje.
V izvedbi Confort primernost bivanja in velike steklene odprtine odlikujejo voznikov sedež.
Namesto izvedba Compact ima posebno ogrodje, ki omogoča omejitev višine stroja na same 169 cm za natančno določeno uporabo pod drevesnimi krošnjami.
Na trgu je edina kabina s takimi posebnostmi homologirana brez zaščitnega loka. Tudi če je omejenih mer, se v notranjosti nahaja Joy-Stick za nadzor nad hidravlično napeljavo, ki odlikuje Vega pred tekmeci.
Pri vse kabinah za Vega SDT je vzmetenje povsem neodvisno od ogrodja traktorja in so opremljene v osnovi z regulatorjem nadtlaka. Klimatizacijo in ogrevanje zagotavlja naprava podobna avtomobilski, vgrajena na prednjem krmilnem pultu.
Pri traktorju s posebnimi vrlinami je učinek hidravlične napeljave bistevenga pomena.
Napeljava pri Vega SDT je na dvojni tokokrog z neodvisnimi črpalkami in izmenjevalnikom toplote.
- prva črpalka, z nosilnostjo 31 lt/min. je namenjena hidravličnemu krmiljenju
- druga z nosilnostjo 31 lt/min. (na željo 49 lt/min.) je namenjena hidravličnemu dvigalu in razdelilnikom s pritiskom delovanja na 180 bar.
Predvideno je 8 hidravličnih vtičnic, ki so postavljene na zadnjo stran traktorja in omogočajo uporabo priključkov velikih hidravličnih potreb, ki se uporabljajo predvsem v obdelovanju po sadnih vrstah.
Za naše najzahtevnejše kupce smo namestili Joy-Stick na elektronsko krmiljenje, ki ne krmili samo hidravlične napeljave (9 prednjih razdelilcev in 5 zadnjih) temveč tudi hidravlična dvigala.
Zadnja hidravlična dvigala so močna in imajo večnamenske priklope, pripravne, da se dobro prilagajajo vsem priključkom, ki so na razpolago v prodaji. S podporo hidravlične napeljave so na željo lahko opremljeni s pomočjo kontrolirane obremenitve in položaja.
Poleg zadnjega hidravličnega dvigala, se na Vega STD lahko namesti prednje hidravlično dvigalo, neobhodno potrebno pri kombinirani uporabi.
Razpredelnica mer in tež- VEGA SDT DS z lokom in zaščitami
A | B | C | D | E min/max | F min/max | G min/max | H min/max | TEŽA z lokom | TEŽA s kabino | |
VEGA 75 SDT DS | 1142 | 1607 | 578 | 3327 | 2140 2195 | 1150 1200 | 260 290 | 1325 2000 | 2390 | 2580 |
VEGA 85 SDT DS | 1254 | 1607 | 578 | 3439 | 2140 2195 | 1150 1200 | 260 290 | 1325 2000 | 2390 | 2580 |
VEGA 95 SDT DS | 1254 | 1607 | 578 | 3439 | 2140 2195 | 1150 1200 | 260 290 | 1325 2000 | 2390 | 2580 |
Povpraševanje
Pošljite povpraševanje in z veseljem se vam posvetimo in skupaj bomo našli rešitev za vaše želje.