Trofazni generatorji na bencin
Električni agregat GE 7500 BS/GS je strnjen stroj, prenosljiv z lahkoto ker je opremljen z ročnim vlečnim vozičkom in tehta 91 kg. Spreminja mehansko energijo, ki jo ustvarja motor na izgorevanje v električno energijo potom generatorja električnega toka.
Nameščen je na jeklenem podstavku, na katerem so blažilci, ki imajo nalogo, da blažijo tresljaje in odstranjujejo po možnosti odzvočja, ki bi lahko ustvarjala hrup.
Opremljen je z motorjem Honda GX 390 z 6,5 kVA (5.2 kW)i in z sinhronskim generatorjem električnega toka.
Osnovne značilnosti:
- Motor HONDA GX 390, zračno hlajen, bencin
- Generator električnega toka SINCRO ET2 MCF, sinhronski
- Zaščitno nosilo, protihrupen
- Trofazna moč: 7 kVA (5.6 kW) / 400 V / 10.1 A
- Ročni pogon
- Vtičnice CEE standard
1 x 230V 16A 2P+T
1 x 400V 16A 3P+N+T
IZVEDBA C.A. - 50 Hz | Trofazni sinhronski alternator, samovzpodbuden, samoomejevalen |
Trofazna moč stand-by | 7.5 KVA (6 kW) / 400 V / 10.8 A |
Trofazna moč PRP | 6.5 kVA (5.2 kW) / 400 V / 9.4 A |
Enofazna moč PRP | 4 kVA / 230 V / 17.4 A |
Cos ϕ | 0.8 |
Razred izolacije | H |
MOTOR | Bencin 4-taktni, OHV, zračno hlajenje |
Model | Honda GX 390 |
Nazivna moč stand-by | 8.2 kW (11.1 HP) |
Nazivna moč PRP | 6.4 kW (8.7 HP) |
Valji / Prostornina | 1/ 389 cm3 |
Navor | 3000 obr/min |
Poraba goriva (75 % di PRP) | 2.4 l/h |
Običajna oprema:
- Bencinski motor
- Zračno hlajenje
- Vžig na poteg
- Zaustavitev motorja (olje)
- Sinhronski alternator
- Compound
- Števec ur
- Razločevalno stikalo
- Magnetotoplotno stikalo
- Voltmeter
Priključki na zahtevo:
- Vtičnica 230 V
- Vtičnica 400 V
- Set za ozemljitev
- Ročni prevozni voziček CTM200
- Podaljšek za izpuh
Povpraševanje
Pošljite povpraševanje in z veseljem se vam posvetimo in skupaj bomo našli rešitev za vaše želje.